Låt en specialist hjälpa dig nå framgång på Internet, så kan du fokusera på det du är bäst på - din kärnverksamhet.

Affärsutveckling på Internet
Alla företag har en affärsplan. Bara ett fåtal har en genomarbetad och dokumenterad Internetstrategi. En väl utformad Internetstrategi är grunden för att att utveckla sin affärsverksamhet på Internet.

En Internetstrategi ger bl.a. svar på:

  • Syftet med Internetnärvaron och den publika websiten;
    öka försäljningen? sänka kostnader? bedriva e-handel?
  • Kundportalers och Intranätets roll vs publika websiten
  • Mobila websiter, kampanjsiter, handikappanpassade siter
  • Ökad trafik och synlighet med sökmotormarknadsföring, e-postmarknadsföring, SMS-marknadsföring, banners, länkar, sökord etc.
  • Nyttja kraften i nya mötesplatser som LikedIn, Facebook, YouTube, Bloggar, Twitter, Second Life, etc.


Kontakta IT-Marketing för mer information hur en Internetstrategi för ditt företag kan utformas.


Kundcase - BareApp

"- Vid starten av BareApp 2005 visste jag att nyckeln till framgång var att effektivisera marknadskommunikationen med hjälp av webb och med e-postmarknadsföring. Pär Hellström hjälpte oss med att definiera vår Internetstrategi och jag använder Pär som bollplank på regelbunden basis. Vi omsätter idag över 50 milj."

Per Ernedal
VD BareApp

 


Kontaktperson

Pär Hellström
  Internetstrateg
  Senior Projektledare
 eMarknadschef-for-Hire

 

   

© 1996-2009  IT-Marketing. All rights reserved.